Tema: Re: Google Pixel (Sailfish) kaina
Autorius: [mikro]
Data: 2016-10-17 11:04:02
del pirmo tai taip. o su tais kitaicais daugumoje viskas jau gerai. lyg ten
visokie samsungai ir lg butu dievai. bybieniu pridaro ir sykiais dar
daugiau...
nekalbam aisku apie visai no-name kitaicus, bet apie aproovintus
internetuose ir panasiai.

"Exo"  wrote in message news:nu20fo$m9j$1@trimpas.omnitel.net...

norėjau pasakyti jog aš naujo nexus'o (ar kaip ten jis vadinasi) tik už
dvigubai brangiau, tikrai nepirksiu. O kitaicų irgi nenoriu...

Exo

"[mikro]"  wrote in message news:nu2049$lvm$1@trimpas.omnitel.net...

ta prasme, ka tu cia gryba nupjoviai su kitaicais ir pirkimais?

"Exo"  wrote in message news:nu1v6u$ld6$1@trimpas.omnitel.net...

tai taip ir yra, bet jie turėjo iki šiol koziry vieną, t.y. savo pakankamai
dišovą Nexus'ą ir idėją - "niekur jie nedings... pirks ir viskas...". O
dabar kaip ir tą koziry perleidžia kitaicam :) O kadangi nemaža dalis tikrai
nenori kruštis su kitaicais ir jų custom romais ir pan. , o tokių bapkių
tikrai neleis telefonui, teks ieškoti alternatyvos goorgliui ir žiūrėsim
kaip jie bbdės ant taip galvojančių toliau :)

Exo

"Dainiushas"  wrote in message news:nu1uic$ktt$2@trimpas.omnitel.net...

o gal tiesiog gali bbdėt ant galvojančių, kad jie - idiotai?