Tema: Re: Google Pixel / Pixel XL
Autorius: Caponi
Data: 2016-10-05 19:23:29
Tai F1, kaip jau minėjau, aš senokai per Sky žiūriu, VSB dabar tik dėl kašio tenka kokį piratinį streamą susirast. Bet jei, kaip išreiškiau rožinę svajonę, Viasatas dingtų iš eterio, tada žėk ir kokia normali lietuviška televizija Eurolygą rodyt pradėtų - visi tik išloštų :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/