Tema: Re: Google Pixel / Pixel XL
Autorius: Caponi
Data: 2016-10-05 17:51:08
Tikrai taip, Viasatas daugely sričių pagal visokių "xaltūrų" ir pataupymų kiekį pirmas net tarp lietuviškų televizijų, nors babkių tikrai bent starte turėjo daugiausiai (o ir vis dar turi, matyt), visgi nemažas tarptautinis tinklas, bet kuo toliau, tuo šansų kažko pasiekt vis mažiau. Bet tai ir px, jei jų neliks ant svieto, tai aš tikrai nenuliūsiu, o gal net ir apsidžiaugsiu :-).

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/