Tema: Re: Google Pixel / Pixel XL
Autorius: Caponi
Data: 2016-10-05 14:58:20
Nu maža kas kur žaidžiama ar nežaidžiama, jei rimtai, tai čia tikrai jokio atsilikimo neįžvelgčiau.

O kas link transliacijų, tai taip, Lietuvoj praktiškai absoliuti dauguma jų negali prilygt didelių šalių transliacijom, bet tam yra ir objektyvi priežastis - kiek žiūrovai suneša babkių kanalams Amerikoj ir kiek ant LT? O kuo toliau, tuo lygiuotis bus dar sunkiau, bo globalizacijos, enternetai, piratavimas ir t.t., ne vienas iš mūsų "guodžiamės", kad per lietuviškus kanalus nėra ką žiūrėt, aš va irgi, tarkim, F1 žiūriu per piratinius Sky linkus, bo "lietuviško" Viasato balbiesų mekenimus girdint ašara bėga. O kaip jiem transliacijas dabar gerint, jei auditorija kaip minimum neauga, reiškias babkių irgi nedaugėja?...

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/