Tema: Re: Xiaomi Redmi Note 3 - suderinamumas su Lietuvos 4G
Autorius: kaiser
Data: 2016-07-05 11:03:05
Žinai, net Lietuvoje negali būt tikras kad su telefono garantiniu viskas
lengvai eisis. Tai ką jau kalbėti apie tolimąją Kiniją. Todėl ties tuo
neužsiciklinu. Bet kiekvienas prioritetus patys nusistatome.
Kas dėl import tax insurance, tai yra tekę ir kituose shopuose matyt,
bet jau nepasakysiu kokiuose. DX aplenkiu iš tolo, nes ten visada kaina
ženkliai didesnė.