Tema: Re: Xiaomi Redmi Note 3 - suderinamumas su Lietuvos 4G
Autorius: kaiser
Data: 2016-07-05 08:54:29
Kaina ~$30 didesnė nei kitur. Pvz:
http://www.everbuying.net/product1138744.html . Pats čia pirkau
telefonus, viskas OK. Nežinau, gal dar pigiau kur nors yra. Importo
pasisekė nemokėt.

Kas dėl kištukų, tai siūlau pasiimti tokį daiktą:
http://www.dx.com/p/xiaomi-cxb-universal-plug-socket-w-usb-charging-port-white-100-240v-uk-plug-presale-381020#.V3tKEet96Uk
.. Geriau nei klebantys pardavėjų kartais pridedami adapteriai už centus.

Dar galima į Meizu paveizėt. Leeco, kiek skaičiau, irgi prie rimtesnių
gamintojų.