Tema: Re: Xiaomi Redmi Note 3 - suderinamumas su Lietuvos 4G
Autorius: Caponi
Data: 2016-07-04 23:05:50
Apie 4G Alpa jau parašė, t.y. trūksta vieno iš 3 kanalų (20), ant kiek tai kritiška, reikia žiūrėt į tavo naudojamo operatoriaus padengimą.

Kitas reikalas dėl paties aparato - jei prašoksi muitinę, tai OK, jei ne, tai bus +~9Eur paštui (kažkada būdavo 30Lt) + PVM ant bendros sumos - asmeniškai aš iš 5.5" aparatų vis dar būčiau linkęs rinktis Motorola Moto X Play (tokį naudoju nuo praėjusių metų galo, Xiaomi šito tada dar nebuvo, pagal bateriją konkurentų iš esmės Moto neturėjo). Bet jei kainoj kiekvienas centas svarbu, tai, manau, pasirinkimas geras (Moto kiek brangesnis, nors kažkada Amazone viensiminę versiją ar tik ne už 230Eur mačiau), aš va neseniai žmonai 5" aparato ieškojau (kaip visada, baterija buvo vienas svarbiausių kriterijų), tai paėmiau Redmi 3 Pro (ne Note) - realiai axujennas daiktas, praktiškai vienintelis neypač momentas - ekranas be jokių ten Gorilų - nors asmeninė patirtis rodo, kad gorila negarantuoja ekrano atsparumo subraižymas, lygiai kaip ir paprastas stiklas nebūtinai linkęs braižytis ir/ar lengvai dužti, bet visgi, plėvelę ar net ten kokį Tempered glass nepakenktų kartu nusipirkt. Interfeisas skonio reikalas, šiaip pusė bb, nors launcherį aš iš karto į įprastą Nova pakeičiau.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/