Tema: Re: Xiaomi Redmi Note 3 - suderinamumas su Lietuvos 4G
Autorius: tOMZY
Data: 2016-07-05 07:10:55
DX.com už papildomus 1,5 USD siūlo draudimą nuo muitų - kompensuoja iki 40
USD mokesčių. Taip sakant, yra šansas ir savęs, ir valstybės nenuskriaust :)

O Motorolos man jau niekad nebeįkištumėt :) Moto G 2 - blogiausias iki šiol
turėtas telefonas.
Dėl ne gorillos - kaip tik vakar mačiau Xiaomi testą, kur su lengvąja auto
(abiem ratais) pervažiavo telefoną - nieko ekranui nenutiko.

Jei taip vien tik internetu pasitikėt, tai visi baisiai giria kažkokį LeTV
Leeco Le 2 Pro http://www.gearbest.com/cell-phones/pp_356973.html. Na,
parametrai išties įspūdingi, atrodo irgi gerai, bet neaiškus gamintojas.

Tarp kitko, žmona prieš gerą pusmetį irgi surizikavo paimt kinietį Elephone
P7000 - veikia idealiai, net pakibęs nebuvo, o ir atnaujinimai ateina. Tik
va kamera prasta ir garso kokybė galėtų būt geresnė.

"Caponi"  parašė naujienų news:nlefiu$2pf$1@trimpas.omnitel.net...

Apie 4G Alpa jau parašė, t.y. trūksta vieno iš 3 kanalų (20), ant kiek tai
kritiška, reikia žiūrėt į tavo naudojamo operatoriaus padengimą.

Kitas reikalas dėl paties aparato - jei prašoksi muitinę, tai OK, jei ne,
tai bus +~9Eur paštui (kažkada būdavo 30Lt) + PVM ant bendros sumos -
asmeniškai aš iš 5.5" aparatų vis dar būčiau linkęs rinktis Motorola Moto X
Play (tokį naudoju nuo praėjusių metų galo, Xiaomi šito tada dar nebuvo,
pagal bateriją konkurentų iš esmės Moto neturėjo). Bet jei kainoj kiekvienas
centas svarbu, tai, manau, pasirinkimas geras (Moto kiek brangesnis, nors
kažkada Amazone viensiminę versiją ar tik ne už 230Eur mačiau), aš va
neseniai žmonai 5" aparato ieškojau (kaip visada, baterija buvo vienas
svarbiausių kriterijų), tai paėmiau Redmi 3 Pro (ne Note) - realiai
axujennas daiktas, praktiškai vienintelis neypač momentas - ekranas be jokių
ten Gorilų - nors asmeninė patirtis rodo, kad gorila negarantuoja ekrano
atsparumo subraižymas, lygiai kaip ir paprastas stiklas nebūtinai linkęs
braižytis ir/ar lengvai dužti, bet visgi, plėvelę ar net ten kokį Tempered
glass nepakenktų kartu nusipirkt. Interfeisas skonio reikalas, šiaip pusė
bb, nors launcherį aš iš karto į įprastą Nova pakeičiau.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/