Tema: Re: OFFTOP: Re: E960 (Nexus4) LCD+igitizer
Autorius: [mikro]
Data: 2015-10-20 10:12:56

"Invertuota panda"  wrote in message
news:n03kds$vos$2@trimpas.omnitel.net...

On Mon, 19 Oct 2015 19:17:57 +0300, [mikro] wrote:

> ++++
> nu panda nesakyk, nezinau, tu vis bandai pateisint ta n4. senas gaidys
> ir tiek, sakau, dar cpu jo sakykim, bet tikrai, sunkesni appsai, uztenka
> klausyti 24/192 losslesa ir apsai pakraptantys storage, vos vos juda.
> visokie gadeliai su sd400/412 tikrai turi juntamai greitesni flasha ir

kas yra sd400? Tipo snapdragonas 400?

nu taip.

> sukasi to pasekmej n kartu smagiau.
> nu paseno tas telefonas ir viskas, kad ir kaip tu ji gintum. pats turiu

Tai kad ner man prasmes ji gint, nei as juos pardavineju nei kazkaip
kitaip nuo jo priklausau.

Bent jau man viskas susiveda i mano juz keisa. Maniskiam kol kas greicio
pakanka tam kad "nenervintu". Va kas nervina tai akumuliatorius kuris su
ijungtu ekranu net ir naujas laiko apie 5 valandas. T.y. 2 val traukinio
+ 2 valandos aerouoste jau praktiskai nieko nepalieka nuvykus i vieta. O
tai saks. Bet irgi ne tiek daznai, kad atsegciau 600e kazkam naujam.

nu akumas cia kita kalba. dabartinis mano jau "paseno". tai kur seniau
dienos gale likdavo ~40 - 50%, dabar kartais ir nebeistraukiu, nes kazkaip
kai lieka koks 30%, tai ant akiu jie dingsta... bet kad appsai sunkeja ir
jis varksas jau stengiasi is paskutiniuju, tai jauciasi nesveikai.

> kolkas dar, bet sykiais jau tikrai nuosirdziai ji norisi I siena
> paskraidinti vien kai koks bl updaitas ateina, tai neduok tu dieve kazka
> dar daryk, kai koks fb atsinaujineja. o kai ateina android atnaujinimai
> tie kasmenesiniai dabar. tai visas updaitinimosi proesas realiai
> pusvalandi trunka. tai nx nx. visokie lg g4c  pasonej, ar huawei p8lite,
> gauna updaitus po 600mb ir 3x greiciau su jais susitvarko.

Cia abalei ir apelsinai. Updeito mechanizmas nebutinai tas pats,
gurgliaus patchu sistema gerokai neekonomiska. 600mb tokiais budais
niekas neupdeitina.

nu gal ir taip, taciau sakau, kad jei tas menesinis updaitas ateina, tai
nxnx, palieki nakciai dirbt, arba liksi pusvalandziui minimum be telefono.
aplink turimi n5, kazkaip irgi lb greitai su tais paciais updaitais
susitvarko.

--
kthxbai.