Tema: Re: E960 (Nexus4) LCD+igitizer
Autorius: MumZer
Data: 2015-10-17 01:51:46
radau skirtintų variantų alixpress ir panasiuose saituose:
6-9$ - tik digitizer.. bet nuo LCD atlupt yra ka veikt plius paskui
priklijuot irgi nemanau kad gerai pavyks
30$ - LCD+difitizer be remo, t.y. reiks kaitint, dulkintis su atlupimu
nuo korpuso..
35$ - LCD+digitizer+remas, t.y. reiks tik persukti motina ir viska ka
jau is is esmes buvau nuemes ir taip

taigi paskutinis variantas atrodo protingiausias pasirinkimas