Tema: Re: E960 (Nexus4) LCD+igitizer
Autorius: Tomas D.
Data: 2015-10-17 01:17:58
Man buvo taip, kad ant LG Optimus G pradejo nebeveikt touchscreenas ties s
raide, kas laaaabai diorgino. Displejus ir touchscreenas ten suklijuoti,
taigi paziurejes kaip ten lupa ta touchscreena nuo displejaus nusprendziau,
kad geriau pirkt abu suklijuotus ir keist kartu. Parejo is Kinijos uz kokius
50-60USD (gerai nepamenu).
Issiardziau as ta rageli, o ten kaikurie sleifai plonyciai priklijuoti,
akumas priklijuotas, mazu detaliu kruva, varzteliu kruva ir visi skirtingu
dydziu/ilgiu. Dar ka atklijuosi, tai ziurek atgal jau nelabai limpa. Vienzo
pakeiciau, bet kur jungiasi sonines knopkes, tai visgi sugadinau flex
kabelio gala ties kontaktais su plokste, tad tos sonines knopkes nebeveikia.
Nei garsa reguliuot dabar, nei fotiko patrigerint... Garsa reguliuoju
Persist appsu.
Visumoj geriau uz brangiau, bet duot kam ismano, nei kad dabar vat gavosi
man. O siaip as su lituokliu draugas jau beveik 15 metu ir esu tikrai labai
smulkios elektronikos kapstes.