Tema: Re: E960 (Nexus4) LCD+igitizer
Autorius: Invertuota panda
Data: 2015-10-17 15:05:41
On Sat, 17 Oct 2015 14:21:04 +0300, MumZer wrote:

> jo. tas irgi.. tai netinka..
> klausimas kur meistrauja visokie vietiniai, originalius ar irgi tokius
> lievus ekranus deda..

Originalus ekranai yra minimum 120e. Visa kita fuflo is xzn kur su xzn
kokiais LCD, stiklais ir t.t. Pvz labai abejociau ar gausi gorilla.

Turiu cia expyrienco su ekranais is amazono uz 80. Tai buvo fufelei. Kai
man reikejo uzsiiminejau detektyviniu jebajaus knisimu. Tai visi tie
pigesni skiriasi nuo originalo. Tie kur panasus i originalus visi nuo
120e. Kokiam MTTC manau irgi panasiai kainuos.

> nenoriu knysliavos su nauju telefonu (is naujo viska instaliuok, failus
> perkelinek), bet deja panasu, kad logiskas zingsnis butu koki G4
> pasimt..  :(

Na tai backupini ir restorini, kame problema?

Jei imtum koki N4 tarkim su sudauzyta nugarele jei tokiu yra pigiau, tai
isvis persikelt savo logic boarda ir nugarele ir vualia.

--
kthxbai.