Tema: Re: Iphone 6x
Autorius: Invertuota panda
Data: 2015-09-15 14:04:55
On Mon, 14 Sep 2015 19:06:53 +0200, spakainas <spakainas@mail.ru> wrote:
>Bet aš tai vieno nesuprantu - nu nxja nokijei reikėjo ant to
>mažaminkščio užsiciklint. Būtų išleidę normalių androidinių ragelių su
>carl zeiss optika, būtų net ir samsungą atpisę, bent jau kokioj europoj

Jie gal ir WP būtų ištempę jei ne mažaminkščio deleguotas
menedžmentas. Kuris darė viską kas įmanoma kad sužlugdyt kontorą.

Apskritai tai po šiuo dylzu šviečia tipiškas "manageritis". Nokia iki
to laiko jau buvo patapus tipiška tvarkinga korporacija su
dideliausia managemento piramide, kur kuo aukščiau hierarchijoje tuo
daugiau politikos ir tuo mažiau techninės kompetencijos.

Tai be abejo labai smagu, kai staiga galima nusipirkt ir nereikia
augint patiems. Juk tipiški manageriai yra visų pirma pirkliai, jiem
kažką pirkt yra gerokai labiau artima širdžiai ir suprantama nei
organizuot savo produktų gamybą. Ir px ta ilgalaikė perspektyva, ką
ji domina?

--
kthxbai.