Tema: Re: Iphone 6x
Autorius: Invertuota panda
Data: 2015-09-13 12:04:25
On Sun, 13 Sep 2015 10:20:24 +0300, Dainiushas wrote:

> bbž ar čia yra kažkoks karas. pats nenaudoju apple - jis man nekuriose
> vietose nepatogus ir kiek brangus. bet tikrai lenkiu galvą kaip jame
> išbaigtos kasdien naudojamos smulkmenos, galų gale kaip vizualiai atrodo
> UI. Turiu va Sony ir LG, tai nu pastarasis - viskas gerai, viskas
> veikia, nu bet toks kažkoks nedadrožtas jis atrodo. elementari smulkmena
> - dialeryje kad paskambint, vienas papildomas paspaudimas.
> Neįsivaizduoju kaip tai nervuoja kai žinai, kad jo gali nebūt :)

O mane pvz nervuoja, kai visai nenori paskambint, o anas jau dialina. Ant
ifono reguliariai pasimaunu. Geriau jau tegu paklausia.

> apie "plikus" androidus Nexus4/5 tai išvis nekalbus, bibienė kažkokia.

O as juos preferinu, nors kartu tasiukyje ir voliojasi ifaun6. Su
valdiska kortele. Butent del (man) prastos ergonomikos. Pvz juzint viena
ranka be 3rd party keiso yra totali kancia.

--
kthxbai.