Tema: Re: Iphone 6x
Autorius: spakainas
Data: 2015-09-15 13:40:01
Nežinau kaip androide, bet abaly tai gerai ten viskas toj vietoj - nori
skalambyt, žmygi ant įrašo belenkur. Nori daugiau info - yr šone
mygtukas tam reikalui, apskritai nenaudojau to mygtuko turbūt dar nė
kart, nes skambinimo laikas matosi toj pačioj eilutėj. Neįsivaizduoju
kokiu atgrubnagiu reikia būt kad NETYČIA kažką paspaust kai to spaust
nenori. Ir dar paskui džiaugtis - va matai kaip zajabys, uždėjo
koNfirmaciją, kad negalėčiau iškart paspaust ten kur noriu! genialu,
nekitaip. Mašinoj stabdį kad nuspaust tai irgi gal pakonfirmint reik
prieš tai, nes ten vabše pesda - nematai juk nieko, ne taip kaip
telefone - spaudi ten kur žiūri.