Tema: Re: Iphone 6x
Autorius: skaitytojas
Data: 2015-09-11 14:40:07
kas is vis yra obuolyje, ko nera pas kitus? Nieko, pas jis yra visko
maziau nei kitur, bet marketingas savo padaro. As net galvojau, kad
obuolys specialiai nededa visu imanomu navarotu, kad butu ka ideti
naujoje versijoje. Kitaip biznis uzsilenks. Todel iphono atsilikimas
technine prasme yra samoningas veiksmas,  o ne del to kad jie nesugeba
padaryti.