Tema: Re: Android lolipop sudo primale?
Autorius: bat0nas
Data: 2015-02-18 08:39:54
Patikrinau.
Jau yra taip, kaip sakai. Dar prieš kelis mėnesius reikėjo keletą extra
žingsnių padaryti, o ne iš karto vardą vesti. Išmesdavo tokį recent meniu,
tada tame recents sąraše pasirinkti new contact ar pan. ir tik tada galėjai
ieškoti telefono numerio.

"Exo"  wrote in message news:mbvp2h$fe7$1@trimpas.omnitel.net...

Rimtai nesuprantu kažko, o kame problemos? - "+, susirandi vardą, rašai... "
iš kontaktų lygiai taip pat, susirandi kontaktą bakst ir rašai ir px rašei
tu jam ar ne...

Exo

"bat0nas"  wrote in message news:mbvnqk$enu$1@trimpas.omnitel.net...

Tai bet kokia SMS programėlė (jei ji nustatyta kaip Default) pasileidžia iš
kontakto kortelės.

Bet tu pasileisk tiesiog Hangouts ir bandyk naujo SMS rašymą kontaktui,
kuriam dar nerašei pastaruoju metu.

"Exo"  wrote in message news:mbvc5b$5rn$1@trimpas.omnitel.net...

Vienintelis nepatogumas su kuriuo susidūriau tai jeigu numeris nėra
įtrauktas į adresų knygą, o pvz. ką tik skambino ir tu nori jam nusiųst sms
tai negali tiesiog bakstelt ant numerio ir pasirinkti sms, turi daryti copy
paste. Visais kitais atvejais - hangoutas pasiekiams tiesiog atsidarius
reikiamą kontaktą telefono adresų knygoje.

Exo

"bat0nas"  wrote in message news:mbvabi$4cn$1@trimpas.omnitel.net...

Kalbu apie naujos SMS žinutės rašymą, o ne egzistuojantį susirašinėjimą
sąrašo viršuje.

"Exo"  wrote in message news:mbv8is$326$1@trimpas.omnitel.net...

Hmmm kokių? bakst ant vardo ir rašai sms, kokius dar žingsnius atlieki?

Exo

"bat0nas"  wrote in message news:mbv38o$ui1$1@trimpas.omnitel.net...

2) SMS išsiuntimas reikalauja keleto papildomų žingsnių (lyginant su
tradicinėmis (arba stock'inėmis) SMS programėlėmis).

Nuostabi, bet ne tobula. Yra nuostabesnių.

"Exo"  wrote in message news:mbustn$pmr$1@trimpas.omnitel.net...

Nuostabi programa, negaliu nieko bloga pasakyt...

Exo

"bat0nas"  wrote in message news:mbuoof$mo5$1@trimpas.omnitel.net...

Oi.. baisesnės programos už Hangouts turbūt nėra..

SMS backup and restore programėlė yra. Dar nei karto nepavedė. Viskas
tvarkingai suvažiuoja (įskaitant MMS).

PS: Google suprato, kad Hangouts nėra skirtas SMS žinutėms.. todėl ir
išleido Messenger'į
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.google.android.apps.messaging

"Exo"  wrote in message news:mbhsdc$if$1@trimpas.omnitel.net...

Sukonfigūrinus hangoutą teisingai, sukrenta...

Exo

"Rimas"  wrote in message news:mbhsab$fo$1@trimpas.omnitel.net...

On 2015.02.12 11:05, Exo wrote:
> Nežinau ponai mazochizmais užsiimate mano kuklia nuomone, teisingai
> sudėjus visas varneles, padarius resetą viskas sukrenta atgal, niekada
> neesu nieko specialiai saugojęs ar dar kokiom nors figniom užsiiminėjęs...
>
> Exo

Kaip sukrenta atgal SMS? Bent jau ankščiau su standartiniu sms apsu tai
niekaip...
Su šiuolaikiniu nebandžiau.