Tema: Re: Android lolipop sudo primale?
Autorius: PxYra
Data: 2015-02-16 17:29:45
Kodel ant PC (nesvarbu OS) yra Indie, Freeware sociai ir nieks nesukciauja
bei nesiskundzia o androide "free" zaidimai (neturi mano aprasomas jokios
PRO versijos) agresyviai meto reklama (dar su naglais skaitliukais ivairiais
kurie tik po tam tikro laiko leidzia uzdaryt reklama) bei priedo kaulyja
pirkt INGAME visokia valiuta, biski pereboras sakyciau