Tema: Re: Android lolipop sudo primale?
Autorius: bat0nas
Data: 2015-02-17 11:56:40
:)

1) Lėta. Be abejo tai nesijaučia su naujais įrenginiais.

2) SMS išsiuntimas reikalauja keleto papildomų žingsnių (lyginant su
tradicinėmis (arba stock'inėmis) SMS programėlėmis).

Nuostabi, bet ne tobula. Yra nuostabesnių.

"Exo"  wrote in message news:mbustn$pmr$1@trimpas.omnitel.net...

Nuostabi programa, negaliu nieko bloga pasakyt...

Exo

"bat0nas"  wrote in message news:mbuoof$mo5$1@trimpas.omnitel.net...

Oi.. baisesnės programos už Hangouts turbūt nėra..

SMS backup and restore programėlė yra. Dar nei karto nepavedė. Viskas
tvarkingai suvažiuoja (įskaitant MMS).

PS: Google suprato, kad Hangouts nėra skirtas SMS žinutėms.. todėl ir
išleido Messenger'į
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.google.android.apps.messaging

"Exo"  wrote in message news:mbhsdc$if$1@trimpas.omnitel.net...

Sukonfigūrinus hangoutą teisingai, sukrenta...

Exo

"Rimas"  wrote in message news:mbhsab$fo$1@trimpas.omnitel.net...

On 2015.02.12 11:05, Exo wrote:
> Nežinau ponai mazochizmais užsiimate mano kuklia nuomone, teisingai
> sudėjus visas varneles, padarius resetą viskas sukrenta atgal, niekada
> neesu nieko specialiai saugojęs ar dar kokiom nors figniom užsiiminėjęs...
>
> Exo

Kaip sukrenta atgal SMS? Bent jau ankščiau su standartiniu sms apsu tai
niekaip...
Su šiuolaikiniu nebandžiau.