Tema: Re: Android lolipop sudo primale?
Autorius: Exo
Data: 2015-02-12 09:50:07
nu nelabai pas tą Nexus 5, aišku viskas norma, bet apps'ai miega per ilgai ir googlas su 5.0.2 netgi fixą tam išleido...

Exo

"[mikro]"  wrote in message news:mbgaab$gha$1@trimpas.omnitel.net...

karma, nexus4 viskas ok, nexus 5 irgi ok, s5 pas bendradarbi irgi ok.

"Shlipsas"  wrote in message news:mbg5le$elq$1@trimpas.omnitel.net...

pvz renkant numeri neberodo galimo abonento, nors jis tikrai buvo adresuose.
O kai man jis paskambina - rodo ir numeri ir profili. Feisbuko messengeris
nuolat pakimba abiejuose aparatuose s5 ir nexus7