Tema: Re: Excel klausimukas!
Autorius: Audrius <xkalvisx(skliaustelius_i
Data: 2011-10-05 12:49:40
Labai dėkui, bendrą mintį pagavau ir panašu jog pradėjo „teisingai“ spausdinti, o man tik to ir tereikia. O kas dėl CrystalReports, JasperReports, Pentaho, EclipseBIRT ar galų gale, MS Access, tai man juos reikėtu studijuoti nuo nulio .......... :-(
Bet kokiu atveju dėkui už mintis, kurios užvedė ant teisingo kelio. :-))))