Tema: Re: Excel klausimukas!
Autorius: Audrius <xkalvisx(skliaustelius_i
Data: 2011-10-04 16:19:34
Nematau tavo excelio su pavyzdėliu, na bet tiek to,
prisegu savo pavyzdėlį, kuriame 3 ir 10 lapus sutraukiau(paslėpiau), bet spausdinimo peržiūroje juos rodo, tik tuščius, vadinasi juos ir „spausdina“ tuščius. Aš noriu kad to nebūtu. O išvalius „Print area“ apskritai niekus spausdina, o ne mano sąrašus :-((( Prisegu sekančiam poste pavyzduką.

Gal pavyzdukyje galėtum kažką padaryti?
P.S.
Failas išsaugotas į 97-2003 excel formatą

DĖKUI