Tema: Re: Excel klausimukas!
Autorius: Laimis
Data: 2011-10-05 02:33:12
Audrius rašė:
> Nematau tavo excelio su pavyzdėliu, na bet tiek to, prisegu savo
> pavyzdėlį, kuriame 3 ir 10 lapus sutraukiau(paslėpiau), bet
> spausdinimo peržiūroje juos rodo, tik tuščius, vadinasi juos ir
> „spausdina“ tuščius. Aš noriu kad to nebūtu. O išvalius „Print area“
> apskritai niekus spausdina, o ne mano sąrašus :-((( Prisegu sekančiam
> poste pavyzduką.

Aš tikrai įsivaizduoju, kad įmanoma padaryti dar bjauriau... ;-)
Ekselis, kai su juo užsižaidi apskaitos darymą ir programavimą kartu su
dizainu, pavirsta tokiu daiktu, kad kuo toliau, tuo bjauriau ir kreiviau.
Taip, jei outline užima visą lapą (nuo pagebrake iki pagebreak), tai
spausdinamas tuščias lapas.

Įmanoma sužaisti neišskiriant PrintArea nespausdinamos srities tarp
dviejų lapų (t.y. lapus skiria tik vienas pagebreak ir jokių
nespausdinamų tarpų), o tas sritis (kurios atsiduria viršutiniame ar
apatiniame lape) tarp lapų, kurios neturėtų būti spausdinamos, paslėpti
VBA prieš patį spausdinimą ir vėl atslėpti po jo.
Įmanoma VBA visas outline grupes paversti nematomomis eilutėmis (tuomet
nespausdinami tušti lapai) prieš spausdinimą ir atversti atgal po jo.
Tačiau tai yra jau minėtas kelias į bjauriau...

Jei nori pasigaminti gražias ataskaitas, tai siūlyčiau tai daryti visų
pirma tam skirtomis ir tinkamomis priemonėmis: CrystalReports,
JasperReports, Pentaho, EclipseBIRT ar galų gale, — mažiausiai pastangų
— giminingasis MS Access (jau senokai reikėjo ir apskaitą į jį perkelti...)