Tema: Re: Excel klausimukas
Autorius: Laimis
Data: 2011-10-04 15:23:58
Audrius rašė:

> Na taip, aš suprantu kad reikėtu nuo to paslėpto lapo nuimti „Print
> Area“, bet tai labai didelis anonizmas, kiekvieną kartą
> slepiu(sutraukiu) vis kitus lapus ir nuo kiekvieno nuiminėti „Print

Mano ekselis su primityviu vieno stulpelio pavyzdėliu (ką ir pats gali
pabandyti), bent jau print preview ir spausdindamas į pdf creator'ių,
suskleistųjų outline'intų sričių nespausdina ir jokių tuščių lapų jų
vietoje neįterpia.
Tai panašu, kad jis elgiasi būtent taip, kaip tu nori/tikiesi, net
nesivarginant rankutėmis nustatinėti pavienių lapų print area.
(patarimas apskritai išvalyti print area, nėra pasiūlymas tą print area
nustatinėti)
Nebent jis tuos tuščius lapus mėto tik spausdindamas į spausdintuvą.