Tema: Re: Veluoja noutbuko laikrodis - warum?
Autorius: Levas
Data: 2010-11-11 19:24:37
nu jei taip baisiai :) tai labai paprasta (isbandyta laboratorinese salygose) :)

Paimtas RTC cipas ir jis paleistas su atmega MCU. Laikas eina. BEt nuskaitymo metu biski susigliucina. Poto biski susignevinama ir vistiek paskaitomas fucking manualas. Ten parasyta- kad nuskaitymo metu, prie tam tikru salygu (sutampa skaitymo taktas su skaiciuku pasikeitimo taktu) GALIMAS laikrodzio sustojimas skaitymo metu. NORMALIAM darbui tai nekenkia. O jei reikia taip skaityti laika, skaityti reikia po milisekunndes tiko. IR t.t.

Kitas eksperimentas su senovisku Dallas cipu is senu 486 kompu. Jei skaitymo metu nutraukiama skaitymo procedura, laikas nuo laiko nauja skaitymo procedura sukelia laiko gliukus. Nereikia uzmirsi, kad programiskai RTC liko toks pats.

Gerai, viskas cia apie mikrokontrolerius. Bet gal windoze irgi shuda mala ir ta laikrodi ne per ta vieta skaito kas mikrosekunde? Jei butu stacionarus kompas, batarke pasitikrinti lengva, ir resetuoti visus IRQ taip pat padeda.

Tiesa, praktikoje buvo kad nusedusi batarke buvo taip, kad laika palaike, bet jei intensyviai biosa

Kitas klausimas- kiek kartu windoze nuskaito RTC laika? Kiek suprantu Linuxai nuskaito boot metu ir rodos shutdown metu. Taciau billo softas gali buti koks nors ir iskreiptas.

Todel balsuoju uz tokius reikalus:
1. batarkė.
2. Wimdowsai blogi. T.y. PRIE TO KOMPO ejo tiuninti windowsai (tai populiaru dabar), o dabar instaliavo GENERIC.
3. ?
56. Sugedo RTC. Tada kompa reikia ismesti.

--
Bye, Levas