Tema: Re: Veluoja noutbuko laikrodis - warum?
Autorius: Vasaris
Data: 2010-11-10 22:01:59
"Linas Petkevičius" <linas@NONONOinfonova.lt> wrote in message news:ibep76$o19$1@trimpas.omnitel.net...

> Ne naujas - poros metu. Bandziau startuot ish boot'inio cd-romo su XP - tas pats lytinis organas. Aparatas ne mano, koleges - atejo naujas zmogus ir davem ta kibiriuka. Kas su juo daryta pries tai - hz. Ant savo galvos liepiau svaru instala pries naudojant... Dabar visi najiezdai, kodel veluojami atlikineti task'ai pagal remainderius kaip ir negalioja.

I share your pain, tai sakant :-)

Paleisk kokią Ubuntu naujausią live-linuxoidę distribuciją ir paspoksok į laikrodį. Atmesi aparatūrą.

Jei nauja XP instaliacija vietoje senos - vadinasi greičiausiai nėra tinkamų tvarkyklių arba esamos vagia pertraukimus ir todėl kreivai skaičiuojasi. Zo, atnaujinti visas tvarkykles (ypač lustų rinkinio) iki naujausių, ir priedo pabandyti atjungti energijos sąnaudų taupymą/dažnio keitimą BIOS.

Tik viską daryk po vieną žingsnį, kad galėtum izoliuot.