Tema: Re: situacija is 'pagalbos skambucio'
Autorius: ManXP
Data: 2015-09-24 11:53:50
Negalima su promilem. Del saudymo viesoj vietoj - kaip ir galima, jeigu yra
kritinis atvejis. Bet IMHO geriau gaut nuobauda uz tai, kad vaikstai girtas
su koviniu (nors to nepateisinu), negu ivykus kazkokiam kritiniam atvejui po
to likusi gyvenima sedet vezimely arba isvis po zeme gulet.

Bet siaip pamazu teismai protingeja siuo atveju. Kad ir ivykis, kai GIRTAS
pensininkas nusove kazkoki debiliuka. Apeliacinis pripazino, kad tai yra
normalu -
http://www.15min.lt/naujiena/aktualu/nusikaltimaiirnelaimes/niekada-su-ginklu-nesiskiriantis-vilniaus-pensininkas-nusoves-pikta-vaikina-teisme-pripazintas-nekaltu-59-349122#ixzz2XYSLRmOA

"Dainiushas"  wrote in message news:mu0d4c$nj0$3@trimpas.omnitel.net...

tikrai tikrai galima kovinį ginklą nešiotis su promilėmis? Ir šaudyti
juo viešoj vietoj kur pilna žmonių?