Tema: Re: situacija is 'pagalbos skambucio'
Autorius: ManXP
Data: 2015-09-23 15:50:56
Sveikas protas kaip ir sako, kad teisingai kalbi, bet teismu praktika
kartais rodo atsvikrsciai. Kad ir sitas atvejis -
http://www.lrytas.lt/-13228329811322281558-nužudymo-prie-klubo-zepelinus-byloje-netikėta-atomazga.htm

Aisku, nereiketu aklai tiket viskuo, ka raso zurnalistai, bet dalis tiesos
aprasytoj situacijoj manau yra

"Dovydas"  wrote in message news:mtu60q$s67$1@trimpas.omnitel.net...

na ok, tarkim as einu su priekvailiu draugeliu, kuris uzkabina koki kita
priekvaili. mano draugelis supleso anam madinga adidas treninga. pradedam
koliotis, as aisku irgi uz draugeli jau stoju, kazkiek pasistumdom
skeryciodamiesi. na ir anas ziebia man. padaro sveikatos sutrikdyma -
iskrenta dantukai priekiniai. tai as kaip ir nukentejes lieku, nes realiai
jo nemusiau, o tik siaip emocingai skeryciojausi ir aiskinau kad cia mano
saligatvis?

jei sitoj situacijoj buciau nesikises, o atsitraukes kelis zingsnius parukyt
kol jie issisnekes ir gauciau is kuloko, tai sutinku, kad nekaltai gavau,
bet jei pats rauniesi, grasini, etc..?

"ManXP"  parašė naujienų news:mtu40p$qmg$1@trimpas.omnitel.net...

Bet neatsakai i klausima. Tai jeigu tavo draugas debilas, o tu gauni i
dantis (nes su juo kartu buni), tai kaip suprantu, laikytum, jog taip ir
turi but? Nes pats esi kaltas?

"Dainiushas"  wrote in message news:mtu3sj$qij$1@trimpas.omnitel.net...

ne kažkur kažką padaręs, o padaro čia ir dabar. Tai jau kaip ir pradeda
linkt prie normalumo, juolab  nieks nekaltas kad naktim girtas su
debilavotais draugais vaikštai ir dar pats bybiais praeivius šeri.