Tema: Re: del domeno
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2015-08-18 09:19:03
Jeigu kalba apie tai, kad imone paduos į teisma, o fizikas tinges gincytis
ir atiduos - tai cia teise ne prie ko. Ir taip, netiksliai supratai. Jei
fizinis asmuo issuks puslapi "vaikiskosprekes.lt", padarys ji zinomu,
prekiaus jame vaikiskomis prekemis N metu, o tada isikurs UAB'as ir nores
uzsiimti tuo paciu - puslapio jis greiciausiai negaus. Taciau jei nuspresi
sukurti lego.lt - nesvarbuo kuo uzsiimsi ir kaip - domena greiciausiai
prarasi.

"Aras"  wrote in message news:mquhj1$r2b$1@trimpas.omnitel.net...

Tai kad PolErizuota Koala išaiškino, jog teoriškai gal ir neatims, bet
praktiškai fiziniam asmeniui spardytis teismuose, tai ką aš žinau...
Kalbu apie faktą, kai įmonė įkuriama VĖLIAU už domeno registraciją.
Ar aš kažko nesupratau?