Tema: Re: del domeno
Autorius: PolErizuota Koala
Data: 2015-08-05 13:13:18

"sm"  wrote in message news:mpqc58$blt$1@trimpas.omnitel.net...

"PolErizuota Koala" <tiktau-trinti-@gmail.com> Wrote in message:
> Netgi labai realu (t.y., 99% tikimybe, kad esant aprasytai situacijai
> teismas ipareigos perleisti domena ir atlyginti teismo islaidas). Ypac jei
> paprasysi pinigu uz perleidima.

tai man ji stilium atiduot ir tik dziaugtis kad iki teismo
nedaeis? kazkaip netokia mano pozicija siuo metu.

------------------------------
Du atvejai is praktikos, teko dalyvauti tiek vienoje, tiek kitoje barikadu
puseje:
1) Bendrinis zodis, sutapo su imones pavadinimu (prekes zenklas
neregistruotas). Puslapyje buvo nukreipimas I kita puslapi, uzsiimancia
tokia pacia veikla. Pradzioje buvo norima gauti uz domena pinigu, ipusejus
teismui buvo prasoma, kad pasiimtu domena dykai - finale teismas priteise ir
domena, ir dxj teismo islaidu.
2) Domenas=registruotas tarptautinis brand'as, ant domeno jokia veikla
nevykdoma. Susitarimas be teismo su simboline kompensacija (mazesne, nei kad
butu kainave teisiniai dalykai).

O kieno kokia pozicija - giliai px. Kaip rodo praktika, teisminio proceso
metu ji gali imti ir kardinaliai pasikeisti. Bet kokiu atveju, norint
ispesti naudos reikia buti pries tai pasidarius gerus namu darbus. Is
aprasymo sprendziant, jie padaryti nebuvo.