Tema: Re: del domeno
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2015-08-06 13:33:36
Beje, patek.lt - laisvas.

"Cube"  wrote in message news:mpvb24$1or$1@trimpas.omnitel.net...

On 2015-08-06 12:18, Aras wrote:
> Pakartoju savo klausimą, nes arba aš nesuprantu, arba tamsta neaiškiai
> rašai.
> Aš, kaip fizinis asmuo stumdau kitaiskas dešovkes per philippatek.lt. Po
> 10 metų įsikuria firma UAB "Philippatek", kuri irgi nori stumdyti
> kitaiskas dešovkes.
> Ar ji legaliai gali atimti mano domeną philippatek.lt?

Ne, negali. Čia daug kas kalba tiesiog pagal savo įsitikinimą, tai aš
parašysiu konkrečiau. Visi tokie domenų ginčai sprendžiami pagal ES
reglamentą:
http://eur-lex.europa.eu/legal-content/LT/TXT/?uri=CELEX:32004R0874

Ir pagal jį, kad atimti domeną neužtenka panašumo, reikia įrodyti ir
nesąžiningą naudojimą. Ten išvardinta keletas sąlygų, kada pripažįstama,
kad jis naudojamas sąžiningai ar nesąžiningai. Va tavo aprašytas
atvejis, kai dar iki įregistruojant prekės ženklą ar įmonę, jau yra toks
domenas ir jame siūlomos kažkokios prekės ir paslaugos, kaip tik yra
vienas iš sąžiningo naudojimo pavyzdžių.

Taip pat sąžiningas naudojimas yra ir tada, kai prekės ženklas
registruotas anksčiau, bet domenas naudojamas nekomerciniais tikslais ir
nesiekiant suklaidinti ar pakenkti prekės ženklo reputacijai. Tai iš
esmės "pepsi mėgejų forumas" - patektų į šitą kategoriją. Bet čia jau
slidesnis reikalas, nes tas suklaidinimas ar pakenkimas reputacijai
labai abstraktus dalykas. Be to, jei atliekami kokie nesąžiningi
veiksmai, kaip siūlymas parduoti, tai irgi iš karto parodo nesąžiningumą.