Tema: Re: Kontora pishet (Muitinė)
Autorius: Tomas
Data: 2015-05-28 19:24:29
Iš principo - nėra vienos teisybės. Jei patyliukais atsivešiu iš JAV - valstybė negaus mokesčių. Jei pirksiu kitoj ES valstybėj ar nieko nepirksiu visai - valstybė vėl gi negaus mokesčių. Iš kitos pusės - kol pas mane atsirado saujoj tas pinigas - jau sumokėjau tiek mokesčių ir kitų išlaidų, kad užsipisau. Noras pasislėpt nuo prievartautojo - naturalus ir žmogiškas.