Tema: Re: Kontora pishet (Muitinė)
Autorius: Tomas
Data: 2015-05-28 09:51:33
Fėja jei žinotų - tų prekių atsisakytų, tegu sandėliuoja ar siunčia atgal . Bet sugalvok tu man ieškot sliekų, kai jau visi pamiršo kaip tos prekės atrodo. Ir dar ATPK, PROTOKOLAS, NUSIKALTIMAS, BUBUBU!!! Esu per 10 metų iš ebėjaus pirkęs keletą daiktų, kodėl gi neprisipisus, kad buvau neteisus taip elgdamasis, OOOJJJ NETEISUS :D