Tema: Re: Humoro klubas ir Pareigytė
Autorius: -o-o-
Data: 2009-03-27 09:20:06
o kas te buvo baisaus ar juokingo? Vaisnoras ka nors pasake pazeidziant
kazkokia tai tvarka? Parode kazko nepadoraus ir negrazaus - cia jau kaip kas
suprato nuo savo sugedimo lygio. Speju Pareigyte aiskins, kad jis parode ta
ir ta, Vaisnoras aiskins priesinga. Speju Pareigytei teismas pasiulys tik
susitaikyt. Yra kaip yra.