Tema: Re: Humoro klubas ir Pareigytë
Autorius: Romas Z.
Data: 2009-03-25 19:49:57
Yra toks dalykas kaip "defamacija" - žmogaus orumo įžeidimas paskleidžiant apie jį tikrus, bet žeminančius faktus.
T. y., net jei bičas ir turėtų tai įrodantį įrašą, tai nereiškia, kad teismas jam už tai klizmos neįstatytų.

Jo argumentai teisme šiuo atveju, mano nuomone, galėtų būti tai, kad:
1) tai buvo humoras (gal kai kam ir juokingas);
2) ar transliuoti, ar ne, sprendė televizija (kažkurio juoko netransliavo);
3) kaip jis pats gana teisingai pastebėjo, mergina pati užveda tokioms temoms savo konkliudentiniais veiksmais -
dalyvavimu grupėje "69 danguje" (anot jo, "kas reiškia tu man čiulpk b.., aš tau laižysiu p..." - yra dalis tiesos) ir
pan.