Tema: Re: Humoro klubas ir Pareigytė
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-03-25 13:24:33
O koks skirtumas ? Tu gi teigi, kad jei ten parodyta teisybe, tai nieko
blogo. O kad zodziu nenaudojo, nieko tokio - mes filmuka irgi pavadinsim
"lytinio akto translaicija". Beje, Vaisnoro pasisakymas, dar vienas koziris
kitai pusei - "bandysiu išsisukti, sakydamas kad...". Po jo tokių pasisakymų
kita pusė teismui patieks jo interviu. Įdomu, kaip į ta bus sureaguota.
Vaisnoras labai klysta sakydamas, kad nera ekspertu, kurie gali ivertinti jo
juokelius. Gal jam ir nera, bet tokiu, kurie tenkintu teisma speju tikrai
atsiras. Ir vertindami medziaga jie neziures i Vaisnoro Milvidiskus
pasvaigimus.