Tema: Re: dėl skyrybų
Autorius: T:\)
Data: 2009-03-19 18:01:09
bet atsainus poziurys i pasirasoma sutarti nera nei pagavyste nei apsvaiginimas ar dar kokia priezastis del ko reiktu pripazinti sutrti negaliojancia. Zinoma gali duoti ieskini ir teistis, tik isitikines, kad zinau ka teisejas pasakytu, jei tu pasaakytum "man buvo px ka pasirasineju kai pasirasinejau, bet dabar persigalvojau ir dabar jau nebesutinku" :)
Tai butu galima visas banku paskolu sutartis pripazinti negaliojancias, nuvertejancio busto pirkimo sutartis ir dar kruva sutarciu :)

T:)