Tema: Re: dėl skyrybų
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2009-03-18 13:19:39
aš taip pat norėjau parašyti :D

Galima rašyti zajavą, kad ką tik savanorių pr. ir taikos pr. sankryžą kirtęs automobilis yra mėlynos spalvos. Rimtai.
Ir reikalauti pripažinti, kad tai yra su sąlyga, kad plius 20 yra ne Alytuj, nes sninga yra stipriai. Pailgi yra atbuli, ir teismas labai reikia spec. po 2 metų, įvairiai.

Įsiskaitai, Pjero?

J.