Tema: Re: Senas skolos rastelis
Autorius: cD-r0m
Data: 2012-05-14 20:34:35
Gavau paveizėt tuos raštelius.
Vienas parašytas visai nenormaliai "Aš vardas pavardė skolinuosi xLt iki
2002-10-01. Data vardas pavardė parašas". Kitoj lapo pusėj kažkokia
makulatūra. Kreditorius nenurodytas. Su tokiu yra pagrindas kreiptis, ar ne?

O pareiškime man tada reikia prirašyt eilutę, kad pridedamas skolos raštelio
originalas teismui? Man išvis norėtusi nuorašą padaryt, nes kitoj pusėj
makulatūra.