Tema: Re: Senas skolos rastelis
Autorius: cD-r0m
Data: 2012-05-13 02:59:55
Čia reiktu su ieškiniu pakišt registrų centro (ar kur juos ten duoda?) lapą
su gyvenama vieta?

Antstoliui sumokėt: Kiek grubiai? Ir jei daug, tai čia ta dalis kurią jie iš
skolininko po to paims ir gražins su skola, ar skaityt tokią sumą prarastą
iš savo kišenės? Ar reikia papildomai teisme prašyt kad ne tik skolą noriu
atsiimt bet ir finansines išieškojimo išlaidas?