Tema: Re: Senas skolos rastelis
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2012-05-12 23:34:54
Supaprastintu atveju - taip,kaip ir parasei. Tiek, kad antstoliui turesi
sumoketi priduodamas vykdomaji rasta. Sudetingiau bus tik su tuo kur neaisku
kur gyvena - siulyciau visdelto tai issiaiskinti.

"cD-r0m"  wrote in message news:jomh85$t4c$1@trimpas.omnitel.net...

Čia kelis kart mačiau buvo, bet neberandu.

Pas kolega yra pora senų skolos lapelių, tvarkingų, ne ant servetėlių.
Žmonės kurie skolingi davė suprast kad grąžint nesiruošia, dar vieno
apskritai nepagauna buitine tvarka (telefonai neveikia, gyvena kitur), nors
yra žinoma, kad pinigų rastu, sumos ne astronominės, vienas kitas tūkstantis
per kelis.

Kokia tvarka per teismą tai daroma? Aš įsivaizduoju kad čia kokia paprasta
tvarka, sumoki žyminį (20kažkiek litų?), parašai defaultinį tekstą ieškiniui
(formą galima?), teismas išduoda vykdomajį su kuriuo pas antstolį?

Antstolis tada išsiieško skolą ir ieškojimo išlaidas iš skolininko ir man
gražina kiek skolos lape buvo parašyta?