Tema: Re: tarpininkavimas
Autorius: tOMZY
Data: 2012-03-01 20:53:23
beje, rimtai kalbu - jei gavai tik kvietimą, o ne mokesčių administratoriaus
nurodymą, vadinasi, tu jiems nelabai reikalingas. Gali nenueit, jokių
pasekmių nebus. Aš neičiau :) Be to, kvietimai paprastai siunčiami
neregistruotu paštu.  Jei visgi persigalvos ir po to atsiųs mokesčių
administratoriaus nurodymą, tada jau turėsi daryt, kas parašyta, ptiešingu
atveju atvesdindins su policija ir dar baudą gausi.

"Andrej"  wrote in message news:jiodsb$bk9$1@trimpas.omnitel.net...

    Visgi manau, kad geriau nueisiu :) o testinumas skaitytusi, jei as ir
parduociau preke, jo? Nes jei paklaus, apie koki testinuma
kalbu, reik moket paaiskint :) Aciu uz paprotinimus :)