Tema: Re: tarpininkavimas
Autorius: tOMZY
Data: 2012-03-01 18:48:57
Jei tu sutartyje figūruoji kaip pardavėjas, ir VMI įrodys, kad vykdei
neregistruotą individualią veiklą, tuomet turėsi deklaruot visą 10000 sumą
kaip iš individualios veiklso gautas pajamas, o nuo jos atminusavęs 30%
leistinų atskaitymų, turėsi sumokėt 5% tarifu (prekyba) GPM nuo 7000 litų
sumos. Na, ir bauda pagal ATPK 172-9 str. - 500-1000 Lt (jei sutiksi su
pažeidimu ir sumokėsi per 10 d.d nuo ATP protokolo surašymo - 250 Lt).

Jei sutartyje matosi, kad tu ne prekės pardavėjas, o tik tarpininkas su
aiškiai nurodyta 500 Lt suma už tarpininkavimą, tada gal ir pavyks pasiekti,
kad kaip pajamos būtų rodoma 500 litų sumą. Bet kuriuo atveju VMI turi
įrodyt, kad tu vykdei individualią veiklą (tęstinumas), todėl labai svarbu
ką tu jiems parašysi paaiškinime.

"Andrej"  wrote in message news:jikmt7$g22$1@trimpas.omnitel.net...

    Sutarpininkavau vienam sandoryje, paemiau is zmogaus 10 tukst pagal
sudaryta tarpininkavimo sutarti ir perdaviau imonei, imone
pristate preke zmogui, israse s/f, viskas tvarkoj. Uz tarpininkavima gavau
500lt. mano veikla tebuvo pavienis atvejis, nei pagal
verslo liudijima nei panasiai nesiforminau. Zmogu ten del kazko tikrino VMI,
islindo ta sutartis, dabar VMI kviecia mane pasikalbet.
Kas nors labai blogo gresia, ar tiesiog nori mano pasiaiskinimo? Lipes nuo
tu 500 sumoket 15%, ar nuo visu 10 tukst? Ar dar ir kokia
bauda israsys?