Tema: Re: kaip atgaut pinigus iš smulkaus sukčiaus?
Autorius: ManXP
Data: 2012-02-28 09:39:53
Man asmeniskai cia su protingumo kriterijais prasilenkia...

"pjezo"  wrote in message news:jigup1$9k9$1@trimpas.omnitel.net...

bandyk. jei bicas nebus visiskai kiauras- dzin jam tas VMI.
tai viena.
antra -""užsakovas palieka užstato 300 Lt (tris šimtus Lt)"

to bico vietoje (pries VMI ir pries klienta) galima uzimti pozicija-
"sakinys tereiskia kad klientas turejo palikti- kaip matote jis to nepadare,
nepaliko- pajamu orderio negavau, sutartyje nera iraso kad si prievole
ivykde- t.y. nera yraso "PALIKO 300" tad nesuprantu apie ka jis cia
kalba/raso. todel ir nepradejau vykdyti uzsakymo nes nesumokejo 300 Lt
avasno. jei mano kitaip- galime nusiusti paklausima kad lietuviu kalbos
ekspertai pateiktu isvadas kareiskia "palieka"- ar tai fakto konstatavimas
ar ne- kolkas rasant apie ivykdyma lietuviu kalboje naudojamas butasis
laikas."

ir sekmes irodinejant.