Tema: Re: kaip atgaut pinigus iš smulkaus sukčiaus?
Autorius: tOMZY
Data: 2012-02-28 06:35:20
Taip, surašant sutartį jau man tas užkliuvo, bet visiškai pasitikėjau
žmogum, todėl nieko nesakiau. Antra vertus tebeturiu išsisaugotus SMS, kurių
viename jis rašo "padarysiu avanso grazinima". Jei prieisim iki teismo,
galėsiu pateikt ir SMS išklotines, gal praeis kaip įrodymas, kad jis to
fakto neginčija. Aišku, jei išvis pavyks įrodyt, kad tas telefono numeris
priklauso jam.

"pjezo"  wrote in message news:jigup1$9k9$1@trimpas.omnitel.net...
"sakinys tereiskia kad klientas turejo palikti- kaip matote jis to nepadare,
nepaliko- pajamu orderio negavau, sutartyje nera iraso kad si prievole
ivykde- t.y. nera yraso "PALIKO 300" tad nesuprantu apie ka jis cia
kalba/raso. todel ir nepradejau vykdyti uzsakymo nes nesumokejo 300 Lt
avasno. jei mano kitaip- galime nusiusti paklausima kad lietuviu kalbos
ekspertai pateiktu isvadas kareiskia "palieka"- ar tai fakto konstatavimas
ar ne- kolkas rasant apie ivykdyma lietuviu kalboje naudojamas butasis
laikas."

ir sekmes irodinejant.