Tema: Re: Palikimo pasiemimas is banko neturint lietuvisko paso
Autorius: Gintas
Data: 2012-01-09 19:21:43
O bankas neskuba nieko pareiksti, jamgi dzin. Va turesi saskaita-tada ir pervesim :)  O ja atidaryt amerikonkai, netgi patys atsisako .....  Plius-nesugebama netgi paaiskinti kaip traktuojamas indelio palukanaos. Amzinaatilsi pinigus buvo padejes i terminuota indeli. Numire nesulaukes termino. Sutartis del termino sudaryta jo. Banko mergaičiuke bando paaiskinti, kad sutartis su amzinaatilsiu nutruko jo mirimo diena, t. y. nesulaukus  iki termino pabaigos keletos menesiu.  Mano argumentas-taigi pinigai vistiek pas jus kol kas (dabar sutarties terminas jau senai baigesi) Zodziu-ginčas: priklauso velionio sutartos palukanos ar ne? Negi tai priklauso vien nuo banko geros valios?