Tema: Re: Palikimo pasiemimas is banko neturint lietuvisko paso
Autorius: pjezo
Data: 2012-01-09 11:41:17
IMHO atsakymas viskai logiskas.
paziurim ka turim.
asmuo gavo palikima, ateina i banka ... ko jis ateina???
ateina :
A- priimti palikimo (tad paimti vladyti/sidponuoti- i savo saskiat/i kisene grynais)
B- palikima perduoti 3 asmeniui (duoda nurodyma- perveskite mano gauta palikima TRECIAJAM asmeniui

tad IMHO bankas visu 100 proc teisus, tam kad persiusti i JAV asmuo turi pirma GAUTI pinigus (paimti is palikejo saskaitos) ir tada daryti pavedima.
Nes pavedimas daromas arba grynais inesant arba is saskaitos.
Klausimo autorius nori daryti pavedima IS SVETIMOS (mirusiojo) saskaitos, kai tuo tarpu jis jos valdyti (tad ir daryti pavedima) neturi jokios teises, jis gali tik paimti pinigus (gaudamas juos i savo saskaita arba i kisene grynais) ir tik tada su jais daryti ka nori