Tema: Re: Palikimo pasiemimas is banko neturint lietuvisko paso
Autorius: Ruta
Data: 2012-01-09 10:29:00
Taip, dėl to tai tu teisus. Be to, neaišku, kokio dydžio suma, čia gali
būti esminis faktorius.

Bet šiaip, IMHO, dalykas nestandartinis, tokių atvejų kol kas reta -
anksčiau visi tik iš turtingų giminaičių Amerikoje palikimo laukdavo, o
ne atvirkščiai :) O mano tik asmeniniais ir negausiais įspūdžiais
paremta patirtis sako, kad eilinių bankų tarnautojų refleksinis
atsakymas į jiems nežinomą procedūrą yra "Taip negalima. Sekantis".