Tema: Re: Bendrija ir atlikti darbai, kaip kvoti su prirasymais?
Autorius: Gudrutis Jonas
Data: 2012-01-01 21:51:33
esu bendrijos pirmininkas, alga 100 lt i "rankas", butu 23. Kodel tapau juo
? nes nebuvo kam - pakalbeti ir pasukauti gali bet kas, o kai reikia imtis
atsakomybes tai nutyla daugelis... o ir pries tai buves runkelis sugebejo
visokiu nesamoniu pridaryti.
Taip, uzknisa kai koks pensininkas skambina ir aiskina, kodel kaimynas moka
ten 10 lt maziau :) nors skiriasi buto plotas, vandens sunaudojimas ir
panasiai... arba tas buves pirmininkas kabina anoniminius rastelius "tipo
gyventoju vardu" nepatenkintas manimi nors i akis bijo zodi pasakyti.....
Jokiu statybininku/remontininku draugu neturiu, atkatu nesidarau, viska ka
reikia perku senukuose-dzin ten pigiausia ar brangiausia.