Tema: Re: Bendrija ir atlikti darbai, kaip kvoti su prirasymais?
Autorius: Gintas
Data: 2011-12-29 23:02:22
Kovot galima, kai gresiant kazkokiems stambesniems darbams, paimi bendrijos draugeliu  siuloma samata ir lygiai tokiems pat darbams surandi trejeta imoniu, kurios visa tai atliktu gerokai pigiau. Tada pereini per gyventojus ar susirinkime, iskeli ta lapa virs galvos ir pradedi saukti, kad stai, tu zinai, kad padarytu gerokai pigiau, nes ten nebus "atkatu" Jie kalbesi itikinamai-galbut gyventojai pasirinks pigesni varianta. Tai sudetingas ir sunkus kelias :) Nevisada ir suveikia, nes religines bobutes sventai tiki, kad bendrijos administračija jei ir siulo brangesnius, bet pastarieji garantuotai ir geresni :) Tada gali atsitikti, kad vistiek bus pasirinktas dvigubai brangesnis variantas.

p.s. Jei sutartis buvo vienai sumai, o sumoketa buvo kita, tai dvelkia pinigu issvaistymu. Nebent sutaryje buvo numatyta priezastys, del kuriu gali brangti, o pabrangus-tai pagrista dokumentais.